AKTUALIZACJE 2016-06-08!

Hejka!
Dziś SSO przygotowało nam bardzo fajną aktualizację. Dodali... ''magiczne'' konie?
Nie, nie... Są to Jorveskie Dzikie Konie. 
OTO ONE!




Czerwono-czarny. (Którego ja mam ^-^) - W MIEŚCIE MAŚĆ KARA






 Siwo-fioletowy. (Którego moja kol z SSO ma ^^ jej kanał na dole) - W MIEŚCIE MYSZATA.







 
NIEBIESKO-BIAŁY. - W MIEŚCIE SREBRNA /SIWO JABŁKOWITA.
(Niestety nie mam zdjęcia jak wygląda normalnie)



Polecam przeczytać opis. Bardzo ciekawy. ;) Tu macie wszystko ładnie napisane. :D 


KONIE ZNAJDUJĄ SIĘ W JODŁOWYM GAJU. ;) 
TUTAJ: 



Teraz trochę o nich. 
Są to Jorviskie Dzikie Konie. Można je znaleźć w Jodłowym gaju, na powyższym zdjęciu jest dokładne miejsce. Są one w trzech odcieniach:
- KARO-CZERWONYM
- FIOLETOWO-MYSZATY (w ''cętki'')
-NIEBIESKO-BIAŁY.
Podczas biegu w mieście koń ma zwyczajny kolor. Lecz gdy wbiegniemy na pole,
bądź do lasu będzie nasz koń ''błyszczał''.
(ZDJ)


I NASZ koń zamienia się. 



 A gdy wychodzimy, o tak:



Podczas zmiany ''błyszczymy'', a jak się już zamieniamy:


Konie nie mają ŻADNYCH dodatkowych umiejętności, ale to nie zmienia
faktu, że warto je kupić. ^^ Bardzo mnie ujęły, w szkole jak się
dowiedziałam, myślałam tylko o tym. Wspaniałe...
To na dziś wszystko. Kanał Mojej koleżanki, która dzielnie mi pomagała:
DANTE GAMES: 
https://www.youtube.com/channel/UCvV9bvsDwnXnx33v7GOY1YA



To na tyle. Jeszcze kilka fotek. :3 







 PS. Oddałam Shire, Jade, ale jak powiększy się stajnia w grze, to ją biere spowrotem.
Tak samo jak APH Arrow'a xD Narka! <3 


MIŁEGO DNIA MIŚKI!




5 komentarzy:

  1. SORRY, COŚ Z ZDJĘCIAMI SIĘ POPSUŁO...

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ..i tak wszyscy wiedzą o co chodzi...takiego szału dawno w sso nie było...kupiłam również tego co Ty :) pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole wytłumaczyć osobom, które nie wiedzą, albo nie działa im.
      Nieprawdaż, że jest prześliczny!? <3

      POZDRAWIAM! <3

      Usuń
  3. Mam tak samo xD W szkole jak się dowiedziałam nie mogłam o tym przestać myśleć xD i też kupiłam karego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, skąd ja to znam? Zawsze w środku kończę o 15 no to szybciej wiem co jest. haha.

      Czyż nie jest uroczy?

      Usuń