AKTUALIZACJE - 2016-06-15

Hejka!
Aktualizacje 2016-06-15, a dziś...
-Nowe Valedale,
-Świnki, kwi,kwi,
-Targ, 
-Ciuchy.

NOWE VALEDALE.
Tak! Nadszedł czas na Valedale. Star Stable odnowiło Valedale.
Wszystko lepiej wygląda. (Zdjęcia)
Najbardziej podoba mi się to, jak zrobili młyn. Prześliczne!
Osobiście średnio podoba mi się wygląd Valedale, głównie chodzi o dachy...
Strasznie nie podobają mi się.  Jak wiecie bardzo zwracam uwagę na szczegóły,
a dziś przypasowało mi róże i... płot, jak i również most.
No to zobaczmy te zdjęcia...


-Świnki, kwi, kwi.

SSO postanowiło dać nam nowe przytulaki do torby...  ale tego się raczej nikt nie spodziewał! Świnki można kupić w Valedale, przed stajnią. Są one w barwach:
-Różowe,
-Czarne,
-Różowo- czarne...
Ja załapałam się na czarnego, najtańszego...
Świnki mają tak zwane... ''animacje''. Chowają się w plecaku, wychylają się, ruszają uszkami jak i kopytkami i ruszają główką do góry i na boki.
Świnki jak to świnki mają swój malutki urok. Świnki są dostępne do końca tygodnia.

-Targ.
Targ, jak targ, Co dwa tygodnie pojawia się. Znajduję się w Srebrnej Polanie, przy Stajni Stiva.

-Ciuchy.
Pojawiły się ubrania w Centrum Handlowym nowe ubrania.


NOWY WYGLĄD BLOGA?

Heh... po raz setny nowy wygląd. Ciągle czuję ten nie dosyt więc zmieniam.


To na tyle. :) Miło mi było, dziękuje za przeczytanie,
Trzymajcie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz